miercuri, 11 martie 2015

Cum am inceput sa ma descopar?




Se spune ca ii poți învață pe ceilalți doar ceea ce ești tu însuti.

Prin Reiki eu trăiesc si experimentez Iubirea, Echilibrul și Fericirea.

In octombrie 2009, viata avea sa îmi dea lecția pe care nu credeam vreodată ca o voi primi. Tatăl meu, după o boala crunta, a ales sa plece Acasă. A urmat o perioada în care eu cautam sa ma îndrept cu inima spre Acasă, trăind mereu cu speranța ca îl voi auzi, vedea sau poate întâlni, într-o zi.

Asa a început călătoria mea spre Spiritualitate.

 Nu exista un moment perfect în care sa intervină schimbarea.

Nu voi vorbi de experientele mele în preajma plecării lui și nici de cele de după.

Dar, voi vorbi despre lungul drum spre Ascensiune.

M-am întrebat de ce a plecat el. De ce a fost ales el, când a respectat legile vieții și pe cei din jurul lui, când și-a dedicat viata noua și celei care i-a fost aproape zi de zi și pe care a iubit-o cu toată ființa lui. De ce, când totul părea minunat?

Si am început sa caut. M-am gândit ca, poate, plantele și terapiile alternative au rolul lor bine definit. Si am început sa le studiez îndeaproape.
Am schimbat totul în viata mea, odată cu impunerea regimului vegetarian pe care tatăl meu îl urma spre final. Descopeream rețete noi, descopeream ingrediente noi, învățam încet, încet ca soia, semințele, vegetalele au gust, ca suntem ce mâncam.

Am mers mai departe și am început sa urmez terapii alternative, în care credeam tot mai mult. Intelegeam ca omul e trup, suflet și spirit.
8 ani a luptat cu virusul hepatic, în toți acei ani am cautat soluții.

Totul se desfășura cu pași mărunți. Nimic nu părea sa schimbe repede viziunea mea asupra vieții.
Am descoperit-o pe baba Vanga , cu rețetele ei și cu sfaturile ei. Am citit orice articol care apărea despre ea, despre experientele ei, despre leacurile ei.

Am descoperit rețetele vechi de la strămoșii noștri și am început sa învăț sa gătesc ca acum sute de ani.


Auzeam de filme spirituale, dar alergam doar după soluții clare, drenaje limfatice, terapii alternative, informația ajungea la mine, dar eu nu eram pregătita pentru ea. Cautam doar răspunsuri la întrebările de atunci și ma cautam pe mine ...

Cum administram o afacere minunata cu flori, am început sa iubesc tot ce era în legătura cu florile.Si am urmat un curs de Remedii Florale, gândindu-mă la flori și la schimbarea pe care ne-o aduc ele.

Am descoperit acolo o lume noua, departe de zbuciumul afacerilor, al plaților și al încasărilor. Ma întrebam ce caut eu acolo, ma chinuiau întrebările. Din tumultul și agitația banilor ma retrageam într-o lume noua care era centrata pe linistea din interior și nu pe cea din jurul nostru....,dar în toți acești ani eram "supravegheata"" de mentorii mei, fără sa știu ca ei îmi vor schimba viata.

Vedeam cum viata mea se schimba de la an la an...Prieteni dragi și oamenii sufletului meu plecau și ei Acasă....Sufletul meu rămas  gol și rupt trebuia sa se refacă...Alunecam pe un tărâm necunoscut care uneori îmi stârnea frica..
Afacerea se îndepărta de mine, priveam totul cu detașare.


Am ales...am urmat un curs de masaj și reflexoterapie, fără sa știu de ce. Îmi plăcea mie masajul, îmi plăcea atingerea. Îmi plăcea răsfățul și starea de bine..Dar nu era suficient. Învățam punctele reflexogene și credeam în ele, lucram cu placere și descopeream ca tot ce am făcut pana acum ma ajuta, dar nu ma împlinea.

Am mers mai departe...am început sa înțeleg ca banii nu aduc împlinirea,dar regăseam ușor, ușor echilibrul interior. Ma întrebam adeseori de ce am învățat atâția ani când nu descoperisem ceea ce descopeream atât de ușor de una singura într-o perioada scurta de timp.Dar toate ma aduceau în același punct de unde avea sa înceapă drumul lung spre Ascensiune. Nimic nu era întâmplator și am înțeles acest lucru mai târziu.

Am educat generații de copii care acum ma iubesc și ma respecta ,am călătorit ani la rândul în diverse locuri minunate ca traducător, am lucrat într-un birou cald și primitor, într-o lume minunata și am învățat o mulțime de lucruri..mi-am împlinit visul de Femeie de Afaceri, dar nu era suficient, sunt mama și e magic, dar lipsea ceva..

 Frica de boala ma împingea mai departe. Traiam în fiecare moment o frica de ziua în care ți se spune ca:" Ë prea târziu, asa cum se întâmplase cu tatăl meu..."" Nu mai exista pentru mine decât întrebarea:" Ce sa fac ca sa nu ajung în acel moment și eu și cei din jurul meu?". Cu siguranța primeam o lecție, dar nu înțelegeam sensul ei.Urma sa descopăr Legile Universale.Ma pregăteam pentru descoperirile care avea sa îmi aducă schimbarea.

O durere surda de mâini și de tălpi ma împingea la doctori care repetau ca totul e ok, ca totul e în mintea mea și ca nu e lege ca acea boala nemiloasa sa ne cuprindă și pe noi...

Erau zile când palmele și tălpile  ma dureau și lucram punctele reflexogene, dar durerea nu ceda...simțeam ca mi se întâmpla ceva ce nu puteam exprima în cuvinte...

Într-o zi minunata, am primit unul dintre cele mai frumoase daruri ale Universului , gradul I Reiki și imediat, durerile au cedat. Am început cu entuziasm sa lucrez pe plantele din depozitul meu, din casa mea și vedeam cum funcționa totul. Mi-am dorit din acel moment gradul de Maestru, sa pot spune și altora ce simt și cum simt. A fost ușor sa ajung acolo, dar călătoria nu s-a terminat.

Procesul la care recurg se numește"" aplicarea mâinilor , vindecarea prin credinta sau tamaduire spirituala."' Nu este un proces misterios , ci unul direct. Consta într-un procedeu ce implica reechilibrarea câmpului energetic , pe care eu il denumesc Campul Energetic Uman prezent în jurul fiecaruia dintre noi. Toti avem un câmp energetic sau o aura care ne înconjoară și ne pătrunde organismul. Exista o relație intima intre câmpul energetic și sănătate.

In fiecare zi descopăr lucruri noi, și ma trezesc în  fiecare dimineața nerăbdătoare sa merg mai departe. Am făcut cunoștința și cu alte tehnici, metode, terapii . La început am trecut prin perioade de deriva și încercări, am cautat confirmări și senzații, am testat diferite grade de implicare și am cautat îmbunătățiri. După un timp am observat ca energia Universala era eficienta și funcționa liber atunci când ii permiteam sa acționeze fără  sa fie constrânsa de ''îmbunătățirile "și  de implicările mele.

Practic Reiki zilnic, păstrez practicile Reiki curate fără influentele egoului, new age , fără sa introduc elemente personale, pentru ca am înțeles ca nimic nu poate fi mai presus de comunicarea directa, nelimitata cu energia Universului .


Sunt sigura ca experienta mea în lucrul cu cei mici și cu limbile străine m-a ajutat sa intru în contact cu o lume noua care mi s-a dezvăluit de-a lungul timpului cu pași mărunți.

Știu ca prezentul construiește viitorul si ca din trecut trebuie sa luam doar lecțiile de viata pe care ni le-am asumat. 

E timpul sa multumim și sa ne acceptam asa cum suntem.




Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu